2 Ağustos 2017 Çarşamba

BİR UNUTKANLIKTIR GİDİYOR

son zamanlar,
bir unutkanlıktır gidiyor bende...
kafamdaki gözlüğü saatlerce aradığım oluyor bazen,
her sabah çoraplarımı bulana kadar canım çıkıyor...
tüpün altını kaç defa açık bırakmışım,
anahtarı kaç defa içerde unutmuşum...
ezberlediğim dostluk mesajlarının hepsini unuttum,
annemden başka kimsenin telefonunu ezbere bilmiyorum...
kendi yazdıklarımı bir gün sonra hatırlamıyorum,
hiçbir şarkının tamamını bilmiyorum...
aforizmaların sahiplerini karıştırıyorum sürekli,
karşı kenarın komşu kenarına oranını hiç sorma!..
doğum günümü borçlu olduğum banka hatırlatıyor bana,
değerli olduğumu kontör yüklediğim gsm operatörü...
borcumu unutuyorum,
alacağımı unutuyorum...
maç saatini unutuyorum,
doktor randevumu unutuyorum...
şu sigara da olmazsa,
ciğerlerimi bile unuturum o derece yani...
çocukluğum hayal meyal aklımda,
gençliğimden eser yok...
hafızam körelmiş,
aklım kesmiyor hiçbir soruyu...
ne modanın takibi,
ne ülkenin gündemi...
anca tütünün sertliği,
anca çayın demi...
rengim kaçmış,
halim yok...
bir bak hele,
keyfim yerinde mi!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder