22 Haziran 2019 Cumartesi

KENDİME KÖTÜ DAVRANIYORUM

sen aklıma gelirsin,
geçmiş ders olur bana,
aşk konu olur...
günün başı olur hemen,
haftanın sonu olur...
sen aklıma gelirsin,
bir sincap cevize dalar nedense,
bir kaplumbağa kabuğuna çekilir...
Tuna Nehri inadından vazgeçer mesela,
akar gözlerime dökülür...
sen aklıma gelirsin,
boğazımda trafik sıkışır,
bir lokma ekmeğin geçmesi güç olur...
iki kere iki beş eder de genelde,
iki bir daha hiç olur...
sen aklıma gelirsin,
Pollyanna az gelir,
Keloğlan uz gider...
sen aklıma gelirsin,
soğuk bira gelir masama,
meybuz gider...
sana bir şey diyeyim de,
anneme deme!..
sen aklıma gelince,
çok kötü davranıyorum kendime...
bir keresinde,
ettim nefesimi tutup,
kendimi boğayım da...
öksürük tuttu,
bırakmadı beni!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder