10 Temmuz 2019 Çarşamba

SEN YOKSUN YA

sen yoksun ya,
vakit geçmiyor kuş yemlemekle,
köpek işetmekle...
sen yoksun ya,
daralmam geçmiyor göğsümü açmakla,
kravatımı gevşetmekle...
olur olmaz şeylerle uğraşıyorum sen olmayınca,
ki genelde olmuyor...
doluya koyuyorum almıyor,
boşa koyuyorum dolmuyor...
alnımda Tanrı'nın parmak izleri,
her izde bir melek duruyor...
her melekte bir divit ucu,
her divitin ucu bana dokunuyor...
saçım sakalım karışık,
ortalık karışık der gibi...
başım işimden aşkın,
iş yerim cehennemin en dibi...
alemlere akmıyorum artık,
mekanlara damlamıyorum...
eski cinliğim de kalmadı benim,
leblebi demeden leb'i anlamıyorum...
ne cümbüş arıyorum her ortamda,
ne tar arıyorum...
bazen tesbihimi sallıyorum ortamdan sıkılınca,
bazen de gidip bir mısır tarlasının saçlarını tarıyorum...
sen yoksun ya,
ne kadar gerilsem de,
hedefe varmıyor okum...
sen yoksun ya,
her ne kadar her yerde görülsem de,
aslında hiçbir yerde yokum!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder