8 Eylül 2019 Pazar

HAYIRSIZ SABAHLAR

bu sabah da,
erkenden uyandım...
kuş sesleriyle değil tabii ki!
baş ağrısıyla,
mide bulantısıyla...
uyanır uyanmaz,
ecza dolabına dayandım!..
sigara içtim bir şey yemeden,
çay içtim fazlasıyla!..
gözlerim kan çanağı,
içinde çanak çömlek patlıyor...
boğazımda sabah trafiği var,
bir lokma bir şey geçmiyor...
bir planım yok bugün için,
aklımda yarım yamalak bir rüya...
hıh,
uyanır uyanmaz,
rüyamın anlamını anneme soracaktım güya!..
bu saatte,
mışıl mışıl uyuyorsundur sen şimdi...
ya da çoktan uyandın da,
yataktan çıkamıyorsun bir türlü...
bunlar bir ihtimal tabii ki!
belki ben yanılıyorumdur,
belki seni de uyku tutmadı,
belki sen de doğru dürüst uyumadın...
belki de benden daha betersin de,
benim gibi kimseye duyurmadın!..
ne bileyim işte!
belki kaz ayaklarına krem giydiriyorsun,
belki ojeni kazıyorsun...
belki de,
sabah haberlerini izliyorsun...
en çok da,
cinayete kurban giden kadın haberlerine,
ve sigaraya gelen zamlara kızıyorsun!..
şimdi ne yaptığını,
tam olarak bilmiyorum ama...
şunu iyi biliyorum;
aç karnına özlemek,
hiç iyi gelmiyor adama!..
Mahmut Turan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder