21 Kasım 2019 Perşembe

KONU SENSİN

kendi kendime konuşuyorum,
konu sensin yine...
duvar lafa karışıyor,
pencere yüksek perdeden bağırıyor...
radyoda acayip bir cızırtı var,
kapıda tanıdık bir gıcırtı...
takvim ha düştü ha düşecek,
saat olaylara müdahil!..
çorabımın her teki,
ayrı bir yerde olsa da...
şimdilik,
cam çerçeve yerli yerinde...
demir kapı da yerinde,
ahşap masa da!..
eğri cetvelden,
düz çizgiler çıkarmaya çalışıyorum,
bir türlü çıkmıyor...
annemden de yardım isteyemiyorum,
çünkü annem geometriden çakmıyor!..
bir diyorum,
komşuya gideyim,
bir onluk alayım...
sonra diyorum,
saçmalama oğlum,
onluğun konuyla ne alakası var,
saçmalama kurban olayım!..
düşün düşün,
boktur işin...
havaya iki el ateş edeyim de,
konu dağılsın diyorum...
üst komşunun kızı,
coğrafi keşifler konusuna çalışıyordur şimdi,
dikkati dağılsın istemiyorum!..
öf ya,
delireceğim vallahi!..
bu gidişle,
bu gece,
bu oda dağılır,
bu konu dağılmaz...
çiçek vazosu,
televizyon kumandası bir şey değil de...
telefonumu duvara fırlatmasam bari,
daha taksitlerini bitirmedim!..
Mahmut Turan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder