8 Aralık 2019 Pazar

SEVDİĞİM SEN SÖYLE

kollarım yeterince güçlendiği gün,
dünyanın dikkatini çekeceğim elbet!..
kör dilenci de görecek bunu,
Sağır Sultan da duyacak!..
öyle saman alevi gibi değil,
böyle ilelebet!..
baykuş olduğu yere tüneyecek beni görünce,
kurt dolunaya karşı uluyacak!..
kanguru önünü ilikleyecek ben geçince,
papağan ismimi ağzına dolayacak!..
düşmanlarım beni sindirecek örneğin,
dostlarım beni soluyacak!..
şimdilik,
hiçbir işe yaramıyor,
hiçbir işe yetişemiyor olabilirim...
çünkü içimdeki çocuk,
henüz göğsümün hizasında...
az dur hele,
kilosu biraz artsın da çocuğun,
boyu biraz uzasın da!..
inan bana,
evrende düzeni değiştirecek bu çocuk,
memlekette iklimi!..
bir anneme karşı tavrımı değiştiremeyecek,
bir seni sevme şeklimi!..
ne yani,
dünyanın en güçlüsü oldum diye...
annemin karşısında boynumu bükmeyeyim mi,
seni boynundan öpmeyeyim mi bundan böyle?..
bize yakışır mı böyle şeyler?..
sevdiğim,
sevdiğim sen söyle!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder