27 Haziran 2020 Cumartesi

GELME ARTIK!

yaz kış,
güneş perdesi çekili evde...
balkonun yerini unuttum,
kapının önünü unuttum...
yağmurun seyrini unuttum,
rüzgârın yönünü unuttum...
gelme artık,
lüzumu yok!..
bugünü unuttum,
dünü unuttum...
annemin yaşadığını unuttum,
babamın öldüğünü unuttum...
gelme artık,
lüzumu yok!..
ana yemekleri unuttum,
ara öğünleri unuttum...
beklendiğim yerleri mesela,
çağrıldığım düğünleri unuttum...
gelme artık,
lüzumu yok!..
gördüğüne sevineceğin,
hiçbir şey kalmadı...
ağzımda diş kalmadı,
kafamda tüy kalmadı...
gelme artık,
lüzumu yok!..
parmaklarımı sigarayla sararttım,
gözlerimi öfkeyle kararttım...
şarkıları delete tuşuyla sildim,
şiirleri kendi elimle yırttım...
evdeki son çiçeği de,
çayın dibini döke döke kuruttum...
gelme artık,
lüzumu yok!..

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder