13 Kasım 2021 Cumartesi

EL OLDUN

kadife sesimle söylediğim hüzünlü şarkılar,
kalbime sert bir nota veriyor!..
ellerim yanlış yaraya parmak basıyor yine,
mantığım hata veriyor!..
yüzümde geri alınmış ifadeler var,
falımda ayağı kırık atlar!..
çıksam bir hava alsam şimdi,
benden çok ev rahatlar!..
mutluluğun esamesi okunmuyor hiçbir hoparlörden,
buna camiler de dahil...
sözüm para etmiyor içimdeki pazarda,
sevincin biri bin para!..
kafamda saç kalmadı mesela,
elimle kopara kopara!..
söz konusu aşk olunca,
hayaller müsaade istedi her seferinde,
sigara konuya eğildi!..
dalin kokan çocuk bu değildi biliyorsun,
meybuz seven çocuk bu değildi!..
avuca sığmazdım ben,
ele gelmezdim!..
ah ah,
sen beni terk etmeseydin,
ben bu hale gelmezdim!..
göğsün yastıktı bana,
sırtın duvardı!..
bozmasaydın hiç,
öyle kalsan ne vardı?..
içime dert oldun sen,
gözüme sel oldun!..
seni baş edecektim gitmesen,
sen gittin el oldun!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder