27 Eylül 2022 Salı

BİR KAŞIK SEVDA

ben kendimi,
hep senle aldattım sevgilim!..
yemedim içmedim,
sabah akşam seni sevdim!..
bir kaşık sevdada bile,
ne fırtınalar kopardım!..
içimdeki çocuk ateşle oynadı,
eteklerim tutuşurken,
yangında ilk seni kurtardım!..
hayaller inşa ettim,
kendi fikrimce!..
yatay,
dikey...
kalın,
ince!..
çok sürmedi,
mimariden de anlamadığım belli oldu!..
meskun mahal hayallerim,
ilk sarsıntıda yerle bir oldu!..
yıkıldı yaslandığım duvar,
devrildi hayal kurduğum masa!..
sevgiden de,
zamandan da hiç çalmamıştım oysa!..
gözlerin ne kadar da başkası şimdi,
ellerin ne kadar da yad!..
ben artık,
senin yanında kendimi gurbette hissediyorum!..
bu yüzden arayıp sormuyorum işte,
bu yüzden yanına gelmiyorum!..
çocukluk etmiyorum,
çocuk değilim yok hayır!..
ayıcıklar ilgimi çekmiyor artık,
su faturası benim adıma geliyor,
bir arkadaşım düşse gülmüyorum!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder