16 Ocak 2023 Pazartesi

YOKSUN'LUK SINIRI

bu akşam,
masayı hasretinle donattım!..
ümidimi masayı doğrarken,
pardon masayı kurarken kestim,
göğsümü masayı toplarken kanattım!..
acı,
öfke,
keder...
masada ne yok ki,
ne ararsan o var!..
şahit mi istiyorsun,
iki değil,
al sana dört duvar!..
in cin top oynarken,
kalbim bir sakatlık geçirdi yine,
yerine aklımı oynattım!..
hiçbir şeyden ders almadım her zamanki gibi,
başımdaki ateşle dersi kaynattım!..
hevesim boğazımda kaldı,
saatlerce öksürdüm!..
yarama tütünden sararmış parmağımı bastım özellikle,
ağzıma yanık merhemi sürdüm!..
masayı yumrukladım habire,
yüzümü avuçladım!..
içimdeki Polyanna'ya iftira attım,
içimdeki çocuğu hırsızlıkla suçladım!..
isyanda haddi aştım mesela,
küfürde bayağı bir ilerledim!..
senin anlayacağın,
bu akşam yoksun'luk sınırını yeniden belirledim!..
yalan sevgilim yalan,
veri meri hepsi yalan!..
yoksun'luk sınırı,
bir uzun alan!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder