25 Şubat 2024 Pazar

YARA'SAL ÜRÜNLER

ben ne zaman,
bir güzelliği sahiplensem,
kayıp ilanı verir bütün çirkinlikler...
yanı yere gelir,
altı üstüne gelir bütün vilayetin!..
bir sahibi çıkar elbet,
gelir alır emanetin!..
sahibinden nokta son,
hiçbir hükmü kalmaz bendeki velayetin!..
benim zaten,
yürüyeni sağlam bir işim olmadı ki hiçbir zaman...
ne zaman ki bir zorluğu aştım,
bir üst segmentteki zorluğa ulaştım!..
olduğum yerde kalırım hal böyleyken,
ne arşını düşünürüm,
ne Halep'i...
pamuk gibi kalbim taşa dönsün diye,
üst makama duada bulunurum...
senin anlayacağın,
bir çeşit yerinde dönüşüm talebi!..
sonrası,
herkesin malumu...
el çorbaya atacağı tuzu unutur,
ben yolumu!..
çok sürmez,
likidite hızı yüksek bir hıçkırık gelir yapışır boğazıma...
kalbim çağın çok gerisine düşer,
hüznüm muasır medeniyetler seviyesine yükselir...
kalori namına,
hiçbir şey sürmem ağzıma!..
nikotinler işte,
anasonlar,
aferin'ler...
her şeyin başı sağlık sonuçta,
baştan sona yara'sal ürünler!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder