27 Aralık 2018 Perşembe

SANA VAKİT AYIRDIM GELMEDİN

sana vakit ayırdım,
gelmedin,
başkaları yedi yine...
hıh,
gel de içme şu zıkkımı şimdi,
gel de dikkat et yediğine içtiğine!..
korkunç bir hüzün dolaşıyor,
bütün yakın civarlarda!..
yalnız değilim elbet,
ah yanımda dostlarım var da!..
korkuyorum işte,
korkuyorum yine de!..
sana vakit ayırdım,
gelmedin bak kar yağdı!..
avuçlarım şişti kar altında dua ederken,
ellerim ceplerime zor sığdı!..
Tanrı'ya kırmızı alarm verdim,
kendime pembe yara verdim!..
diz boyu hasret düştü şehre,
niyetime bir gün ara verdim...
ekmek boşuna çıktı şimdi,
çay boşuna pişti...
çocuklar boşuna kavga etti,
atlar boşuna tepişti...
sana vakit ayırdım,
gelmedin diyorum!..
bin bir ifade gördüm,
değişik yüzlerin değişik biçimlerinde...
sana vakit ayırdım,
gelmedin diyorum!..
genel bütçenin de içine tüküreyim,
yerel seçimlerin de!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder