21 Ocak 2019 Pazartesi

BEN SENDE HAYAT BULUYORUM

bir bıkmadın gitti diyorlar,
sahi ne buluyorsun bu kızda?..
o kadar da güzel değilmişsin hani,
hatta soğukmuşsun biraz da...
kaybettiklerimi diyorum,
kaybettiklerimi buluyorum bu kızda...
meybuz tadı falan işte,
iğde kokusu biraz da...
anne sevgisi sık sık,
çocuk sesi ara ara...
şirin bir ev buluyorum mesela,
güzel bir manzara...
inciri,
zeytini,
üzümü...
fırından henüz çıkmış bir ekmeğin ucunu...
ben sende,
bir artı bir'in sonucunu buluyorum...
serin geçen yazlar sonra,
sıcak geçen kışlar...
aktarlık gülüşler buluyorum,
şifa niyetine bakışlar...
gerçi,
tüm bu saydıklarım da bir şey mi?..
ben sende yeniden hayat buluyorum,
ben sende kaybettiğim neşemi!..
bir kişi değil ki bu soruyu soran,
yüz kişi vardır rahat!..
kim olacak,
Müzevir Müzeyyen falan işte,
Meraklı Melahat!..

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder