19 Ocak 2019 Cumartesi

HARBİ SÖYLÜYORUM

düşün düşün,
başım çatladı!..
yok hayır,
kan sızmıyor bu çatlaktan dışarıya!..
canlı bombalar anne,
canlı bombalar sızıyor içeriye!..
kendi kulağınla duydun bak,
az önce bir bomba daha patladı!..
çiçeklere su vermiyorum nicedir görüyorsun,
anahtarı içerde unutuyorum habire,
sigarayı tersten yakıyorum kaçtır!..
şarkıdır,
rakıdır,
ilaçtır...
bu baş ağrır durur bundan böyle,
bu baştan bir bok olmaz!..
bu başı yakmalı bence,
bu baş doğada kendiliğinden yok olmaz!..
hekimler elin sürmez,
ustalar onarmaz...
anne,
anne iyisi mi sen,
benim başıma yemin etme bir daha,
kimse sana inanmaz!..
hiçbir şey yapası yok,
hiçbir şey diyesi yok!..
inan bana,
harbi söylüyorum!..
hiçbir kıymet-i harbiyesi yok artık bu başın,
hiçbir kıymet-i harbiyesi yok!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder