22 Şubat 2019 Cuma

BU ŞEKİLDE OLMAMALIYDI

hüzün tam kadro yine,
saat yarım...
korkunç bir sessizlik hakim,
karınca yürüse duyarım...
boş boş oturmuyorum ama,
yalnızlığın gereklerini yerine getiriyorum...
sıkıntı falan yapıyorum,
bunalıma filan giriyorum..
çay var,
sigara var,
Ahmet Kaya var...
seni ayrı tutuyorum,
e biz ayrıyız çünkü...
tek eksiğim,
derin bir uyku...
bir eksiklik ki,
annem tamamlayamaz istese de,
dostlarım gönderemez!..
bir eksiklik ki,
senden gayrı kimse gideremez!..
şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler,
pardon kaybolan uykularımı verseler...
neyim var,
neyim yok verirdim isteseler!..
elimin altındaki şu uyku hapı da olmamalıydı mesela,
halının üstündeki şu kül de olmamalıydı!..
bazı şeyler diyorum,
kesinlikle bu şekilde olmamalıydı!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder