24 Kasım 2020 Salı

GİTME!

yok hayır,
hayır hayır hayır,
hiçbir yere gitmiyorsun!..
kavuşacaklarım bitmedi daha,
ağlatacaklarım bitmedi!..
gitme diyorum,
gitme ne olursun!..
bir canım var,
al senin olsun!..
bir annem var,
kal ikimizin olsun!..
tası tarağı bırak,
eteğini topla da otur yanıma!..
bak senin için çay yaptım,
kendime de ikisi bir yarada...
Ahmet Kaya da açarım sana,
Nazım da okurum dersen!..
yalvarırım gitme,
ben sensiz ne yaparım,
sen gidersen!..
hamurum sıçrasa kime yorarım ben,
sol gözüm seğirtse kime?..
zaten,
doğru dürüst uyuyamıyorum...
kan gözümde halka oluşturur yalnız kalırsam,
bulutlar küme!..
işe gitmem,
sigarayı yerim bundan sonra!..
kırmızı ışıkta durmam,
törenlere katılmam,
sadaka vermem...
oy kullanmam mesela,
vergi ödemem bundan sonra!..
sen gidersen,
zıkkımın biri kalkar,
biri oturur!..
gitme diyorum,
gitme işte!..
sana ayırdığım bu masa,
bir dakika boş kalmaz!..
camı çerçeveyi indiririm,
yerine yüzümü asarım!..
bileklerimi keserim bak,
ekmeğe mushafa el basarım!..
gitme diyorum,
gitme sakın!..
pencere önünde çiçek,
akvaryumda balık,
kafeste kuş kalmaz!..
sen bana sarılmazsan,
ben silaha sarılırım haliyle!..
akıldan saparım,
dönerim deliye!..
kurşun yediririm,
kan kustururum mahalleliye!..
gitme diyorum,
gitme Allah aşkına!..
taş üstünde taş,
baş üstünde baş kalmaz!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder