5 Aralık 2020 Cumartesi

ISRARLI GÖZLER

o bana,
o bana canım derdi...
onun sesinden önce,
benim ağzım kulaklarıma giderdi!..
saçlarını,
at kuyruğu yapardı mesela...
aklım işi gücü bırakır,
saçlarının kuyruğuna takılırdı gün boyu...
yılkı atlar yayılırdı göz kenarlarımda o an,
göz bebeğim nasıl da atları severdi!..
gülünce,
yanaklarında elmalar kızarırdı...
ne cenneti,
ne cenneti dedim!..
kızarmış elmadan bir ısırık almak için,
yanından kovulmayı bile göze alırdım!..
ısırgan biri değilim asla,
ısırgan biri değilim normal şartlarda...
ah şartlar normal değildi işte,
ah şartlar normal değildi!..
sabah gözlerini benim yanımda açtı yıllarca,
akşam gözlerini benim yanımda yumdu...
gözleri ki,
ah o kara gözleri...
ben diyeyim güçlü bir ordunun kara kuvvetleri,
sen de zenginleştirilmiş uranyumdu!..
mesafe aramadı bakarken,
hedef seçmedi!..
ah yıllar ne çabuk geçti de,
ah o gözlerin tesiri bir türlü geçmedi!..

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder