12 Eylül 2021 Pazar

SEN AKLIMA GELİRSİN

sen aklıma gelirsin,
içimdeki bilge Ferrari'sini satar...
gözlerim mesaiye kalır,
kalbim fazla fazla atar!..
penceremde bir perde açılır çok geçmeden,
karışık bir sahne başlar...
ne alaka bilmiyorum,
sahnede çelik çömlek patlar...
Uzunköprü kurulur,
İnebahtı yanar...
dolar tedavülden kalkar,
asgari ücret artar!..
içimde biri alkış tutar olan bitene,
biri önüne gelene giydirir!..
ki bilirsin,
bütün bunlar arasında,
beni en çok asgari ücret ilgilendirir!..
sen aklıma gelirsin,
rengim açılır birden,
yaralarım kapanır...
saçlarım uzar,
kollarım güçlenir...
sigarayı gayriihtiyari çoğaltırım,
ekmeği iradi azaltırım!..
ellerin en iyi tedbir benim için,
bir tutsam bir daha elden bırakmam!..
saçların Çukurova,
gözlerin Marmara...
yanakların mesela,
az edim ısıram gibi!..
akşamları bir hırka al üstüne,
kahveyi azalt hatırım için,
ilacını aksatma!..
kendine iyi davran,
ihmal etme sen seni!..
kurt kuzuyu sever mesela,
Kürt kırmızıyı sever...
annem beni sever,
ben seni!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder