13 Eylül 2023 Çarşamba

NAZLICAN'A MEKTUP 2

asılsız haberler alıyorsun Nazlıcan,
işin aslı öyle değil!..
burada ortalık falan karışık değil,
burada benim kafam karışık!..
ve,
burada devriyeler adım adım gezmiyor Nazlıcan,
burada devriyeler adın adın geziyor!..
ben ben değilim artık,
ev ev değil!...
sabah sabah değil mesela,
öğle öğle değil!..
sol gözüm hızlı hızlı atıyor yine,
kalbim ağır ağır!..
içimde el kadar bir çocuk,
el edip duruyor güzel günlere!..
güzel günler kör ama,
güzel günler sağır!..
hayallerim Hak'ka yürüdü,
hüzünlerim yerinde saydı!..
kahrından ölmüştü inan,
benim yerimde kim olsaydı!..
keyfim doğuya sürüldü,
işler yokuşa!..
hiç iyi değilim,
yalan haber uçurmuşlar Nazlıcan,
inanma her kuşa!..
içimdeki Polyanna saçlarını yoldu da,
mutluluk burnundan kıl aldırmıyor!..
ne diyelim canımın içi,
güldürmeyen Allah güldürmüyor!..
neyse gadan aldığım,
ümitlerime son verirken...
hayal eder,
öperim kara gözlerinden!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder