8 Ekim 2023 Pazar

BENİM ADRESİMİ VERİN

bu aralar,
öyle sıkılıyorum ki her şeyden,
ve herkesten...
ne çarşı pazar geziyorum,
ne bedesten!..
evde bir mezar eştim,
gömüldüm koltuğa...
ne maraba görüyorum,
ne ağa!..
bu aralar,
hiçbir şeyi,
hiç kimseyi istemiyorum yanımda!..
diyorum,
biri bana selam vermesin ki,
aleyküm selam demeyeyim!..
O derece canım konuşmak istemiyor,
O derece canım burnumda!..
gırtlağıma kadar yanlışa batmışım,
ne doğru dürüst uyuyabiliyorum bu yüzden,
ne doğru dürüst bir şey yiyebiliyorum!..
alnıma ıslak havlu koymayın benim,
elimi yüzümü yıkamayın,
O dereceyi düşüremezsiniz hayatta!..
mutsuzluğun en dibine inmişim,
KORKU'luklara tutunarak...
acı bende geceliyor,
özlem bende sabahlıyor...
çayı ÖF'leyerek içiyorum nicedir,
sigarayı AH'layarak!..
umudum sığ,
düşüncem derin...
biri hüznü soruyorsa eğer,
direk benim adresimi verin!..
hatta dilerse,
kendisine acının linkini de atabilirim!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder