3 Ekim 2023 Salı

HADİ BANA ATEŞ ET

bu aralar,
bölgenin bütün nehirleri,
gözlerimden doğup yanaklarıma dökülüyor!..
bu olay karşısında,
senin kılın kıpırdamasa da,
benim ciğerlerim yerinden sökülüyor!..
kötü bir plan gibi duruyorum masada,
bir ayağım masanın kısa ayağının altında,
öbürü durduk yere burkuluyor!..
her şey oluyor,
hiçbir şey olmuyor!..
kulağıma okunan ön adımsa eğer,
salak herif de tam adım!..
deveye hendek atlattım da çünkü,
eşek kafama bazı şeyleri anlatamadım!..
iskambil falım kapandı yine,
sıradaki şarkı senelerimi çalıyor!..
Tanrı kalıbıma tükürüyor durmadan,
melekler fırçalıyor!..
kuluncum tutuyor da,
şansım hiç tutmuyor!..
içimdeki Polyanna meme kanseri,
içimdeki çocuk gecelerdir uyutmuyor!..
muadil ilaçlar adil madil değil,
doğal gaz faturası oha yani,
sigaraya gelen zamlar da hiç iyi olmadı!..
ne demek,
bunun konumuzla ne alakası var,
bal gibi de var!..
neyse,
unutalım bütün bu olmayanları,
biri miri duyar!..
gözlerin tam vurulmalık,
saçların dehşet!..
çok üşüyorum sevgilim,
hadi bana ateş et!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder