10 Haziran 2017 Cumartesi

BUGÜN DE BİTTİ

bir gün daha geçti,
bir gün daha bitti...
erler içtima aldı,
işçiler gece vardiyasına gitti...
baykuşlar tünedi,
sarhoşlar sızdı...
ben ev ödevimi yine yapmadım,
Nazım saat 21-22 şiirlerini çoktan yazdı...
bir gün daha geçti,
bir gün daha bitti...
bugün de ortalık kana bulandı,
bugün de cezalı çocuklar sokağa salınmadı...
bugün de en yüksek vergi tekelden alındı,
bugün de hiçbir şeyden geri kalınmadı...
balkondan balkona kadeh tokuşturuldu,
kahvede hükümete gensoru verildi yine...
bugün de herkes haklıydı,
bugün de ben bir şey bilmiyordum...
bugün de kumarbazlar oyundan kalkmadı,
bugün de hafızlar cüz'e gitti...
bugün de sermayeyi çıkaramadık,
bugün de dünyanın anası ucuza gitti...
bugün de çok sıkıldım ben,
bugün de suyum çıktı...
bugün de pratikte bütün yollar kapalıydı bana,
bugün de teorik olarak önüm açıktı...
borsa indi çıktı yine,
enflasyon tam gaz...
kitap oku,
şiir yaz!..
bir gün daha geçti,
bir gün daha bitti...
bugün de en az kırk defa fikir değiştirdim,
bugün de seni sevme fikrim sabitti...
bugün de geçti,
bugün de yaralarım geçmedi...
bugün de bitti,
bugün de hasret bitmedi...



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder