8 Haziran 2017 Perşembe

YAŞIMI BAŞIMI ALIP GİDİYORUM

yaşımı başımı alıp gidiyorum ben,
yitik gençliğim anti aging militanlarına kalsın!..
kitaplarımı bir köy okuluna bağışlıyorum,
şiirlerimi ölü ozanlar derneğine...
menzilim belli,
kararım net...
annem tansiyon ilacını ihmal etmesin,
sevdiğim Allah'a emanet!..
adıma kayıtlı bütün telefon hatlarını,
şehirdeki ahraz oğlanların adına çevirin!..
beraber gittiğimiz bütün mekânları kapatın,
beraber kahve içtiğimiz bütün fincanları ters dönderin!..
acım benle gelecek,
hüznüm benle!..
ay yıldızlı formam sonra,
sarı lacivert atkım olsun!..
gayrı safi milli hasıladaki payımdan feragat ediyorum,
cari açığın kapanmasına bir katkım olsun!..
yoruldum artık,
çok bunaldım...
kendime bir ölüm şekli beğendim geçenlerde,
bütün yaramı basıp aldım...
bak,
az daha unutuyordum!
arka bahçeye biraz çiçek tohumu gömdüydüm,
göz kulak olun da çocuklar sökmesin!..
haydi,
bana eyvallah!
yaşımı başımı alıp gidiyorum ben,
ardımdan kimse bir tas su dökmesin!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder