4 Eylül 2017 Pazartesi

BEKLE BENİ SONBAHAR!

yaz'ı yolcu edip geleceğim,
bekle beni sonbahar!..
gölgesinde oturduğum ağaçlardan helallik alacağım,
parktaki banklara teşekkürlerimi sunacağım...
bir koşu denize uğrayıp geleceğim,
bir sigara içimlik zaman güneşte kalacağım...
bahçedeki hamağım gönül koyar görmezsem,
sonra yandaki salıncağım...
dondurma reklamlı şemsiyelerin ellerinden öpeceğim,
tentelerle el sıkışacağım..
yeşille biraz daha oturacağım,
maviyle biraz daha bakışacağım...
daldaki elmadan son bir ısırık alacağım,
tevekteki kavundan son bir dilim...
yaz'ı yolcu edip geleceğim,
bekle beni sonbahar!..
çiçeklere bir dizi ziyaret gerçekleştireceğim,
kuşlarla birtakım temaslarda bulunacağım...
saçlarımı kurutacağım daha,
gözlerimi ıslatacağım...
sıcakları son bir kez göreceğim,
yaz aşkımla ilk kez ayrılacağım...
son gün,
son görüş,
son har..
yaz'ı yolcu edip geleceğim diyorum,
bekle beni sonbahar!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder