16 Eylül 2017 Cumartesi

BÜYÜMÜŞ MÜYÜM ANNE?

epeydir,
gülüşmüyoruz senle...
nasılım anne,
biraz büyümüş müyüm?..
gözlerimi pencereye dikebiliyorum bak,
suratımı dostlarıma asabiliyorum!..
sargımı tek elle açabiliyorum bak,
yarama kendim tuz basabiliyorum!..
epeydir,
gülüşmüyoruz senle...
nasılım anne,
biraz büyümüş müyüm?..
dişimden eksilebiliyorum,
tırnağımdan artabiliyorum...
dilimi ayarlayabiliyorum mesela,
sözlerimi tartabiliyorum...
pahalıya mal olabiliyorum artık,
ucuza yırtabiliyorum...
küsebiliyorum sonra,
somurtabiliyorum...
yoğurtlu makarna yapmasını becerebiliyorum bir başıma kaldığımda,
sahanda yumurta biliyorum...
sevebiliyorum,
özleyebiliyorum...
kanayabiliyorum,
sızlayabiliyorum...
yere serilmiş miyim,
etrafa serpilmiş miyim?..
biraz kızarmış mıyım,
biraz pişmiş miyim?..
epeydir,
gülüşmüyoruz senle...
nasılım anne,
biraz büyümüş müyüm?..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder