24 Ekim 2017 Salı

SÖVGÜLERİMLE!

sevgili günlük!
bugün yorgun argın döndüm eve...
Fuzuli'yi yalpalaya yalpalaya çıktım,
merdivenleri söve söve...
gergindim,
asabiydim...
ne ayakkabılarımı çıkarabildim,
ne montumu asabildim...
çantayı yere attım eve girince,
anahtarı masaya fırlattım...
düşe kalka,
kendimi salona zar zor attım...
yıkıktım,
bitkindim...
ne ayaklarımı yıkadım,
ne terliklerimi giydim...
biri oturttu beni,
biri sırtıma bişe koydu...
annem zıkkım içsin dedi yine,
komşum sarhoş teşhisi koydu!..
kargışlar lapa lapa yağdı üstüme,
sitemler ince ince...
sarhoş marhoş değildim oysa,
ayıktım yeterince...
sevgili günlük!
ne söylesem ayıp karşılanıyor artık,
ne yapsam kınanıyorum...
çok sürmez ben deliririm,
buna yürekten inanıyorum...
kendi aklımla yaptım ama her şeyi,
kendi ellerimle...
24 ekim salı,
sövgülerimle!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder