15 Ocak 2020 Çarşamba

SEN BENİ SEVDİN

sen beni sevdin,
açıldı betim benzim,
kapandı bütün yaralarım...
sen beni sevdin,
ne otuz beşi,
yüz yaşında anca yolu yarılarım!..

sen beni sevdin,
çocuklarına oyuncak almaya başladım eşin dostun,
doğum günlerinde hediye...
sen beni sevdin,
çiçek yetiştiriyorum artık,
daha bir acır oldum sokaktaki kediye!..

sen beni sevdin,
kardeşim bir dil daha öğrendi,
babam sigarayı bıraktı,
annem gelincik işledi elindeki etamine...
sen beni sevdin,
kişi başına düşen milli gelir arttı,
bir mekân açtı Ali Dayı,
bir araba aldı bizim Emine!..

sen beni sevdin,
uçaklara selam veriyorum nerde görsem,
komşumun hatrını soruyorum...
sen beni sevdin,
uykularım kaçmıyor artık,
rüyalarımı hayra yoruyorum!..

serserinin tekiydim ben!..
sabah akşam,
it kopuk ile gezerdim önceleri...
hıh!
sabahları işe gidiyorum şimdi,
şiir yazıyorum geceleri...

ya sen,
nasıl bir şeysin,
bir söyle hele?..
sen beni sevdin,
elim ekmek tuttu bu vesile ile!..


Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder