30 Mart 2020 Pazartesi

GÜZEL GÜNLER YAKINDIR

farkındayım,
günler su gibi geçmiyor artık...
günler,
bu ara kaplumbağa hızında...
ekmeğin de eski tadı yok,
tuzun da!..
hangi gece var ki ama,
sabah olmamış?..
hangi bulut var ki de bana,
güneş çıkınca kaybolmamış?..
elbet bütün yolcular gibi,
kaplumbağa da menzile varacak er geç...
koşsa da varacak,
sürünse de!..
güzel günler yakındır,
inan bana...
şimdilik,
uzak gibi görünse de!..
yine açılacak okul,
yine açılacak spor salonu,
yine açılacak berber...
yine resim çekeceğiz,
yine çay içeceğiz beraber!..
köpek gezdireceğiz dışarda,
bisiklet süreceğiz,
vitrinlere bakacağız...
kiraz toplayacağız mesela,
dut sıkacağız...
az kaldı az,
son birkaç adım...
bak,
ilk çıkan kirazlar benim ama,
güzel günlere ilk ben inandım!..

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder