6 Mayıs 2022 Cuma

CANIM SENDE

hani,
bir yerinde bir yara vardır...
aksilik bu ya,
herkes oraya değer,
hep oranı vurursun ya bir yerlere...
sanırsın ki,
öbür yerlere dokunmaz kimse...
sanırsın ki,
öbür yerlerin değmez hiçbir yere...
aslında yanılıyorsun,
öbür yerlere de değerler,
öbür yerlerin de değer bir yerlere...
sen öbür yerleri değil de,
bir tek yaralı yerini hissedersin...
annem hep der,
insanın neresi acıyorsa,
insanın canı oradadır...
işte sevgili,
herkes öbürü,
sen o yaralı yerimsin...
ve herkes sana değiyor,
ve her yere seni vuruyorum...
bir bilsen,
canım nasıl acıyor!..
böyle oy anam gibi,
böyle oy öldüm gibi!..
biliyorsun,
bilmiyorsan da bilmelisin!..
sana karşı full doluydum,
başkasına karşı boştum ben!..
başkasının peşinden zorla sürüklendim,
senin peşinden koştum ben!..

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder