27 Haziran 2022 Pazartesi

BENİ ANLIYORSUN DEĞİL Mİ?

öyle yorgunum,
öyle yorgunum ki hiç deme!..
bütün günahlar boynuma yüklenmiş sanki,
bütün suçlar üstüme!..
bir çeşme başı bulup,
bir söğüdün gövdesine yaslanmak istiyorum!..
görüyorsun işte,
elin adamıyla aşık atamıyorum ben...
yeniden çocuk olup,
komşunun çocuğuyla kıyaslanmak istiyorum!..
o zaman,
şu anlamsız bakışlarımın,
belki bir anlamı olurdu!..
şimdi şu zıkkımın yerine,
elimde bir meybuz olsa bu yaz günü,
yani fena mı olurdu?..
leblebi tozuna da razıyım yemin ederim,
anti deprasanlardan iyidir en azından!..
zaten yeniden çocuk olsam,
ilk icraatım aklımı görevden el çektirmek olacaktır!..
kalbime sözüm olsun,
sözünü tutmayan alçaktır!..
mutluluğun formülü çok açık olsa da,
ben oldum olası formülleri karıştırırım hep!..
lisedeyken sözelciydim biliyorsun,
problem çözme yeteneğim de zayıftır benim...
yıllardır uğraşıyorum,
uyku problemimi çözemedim!..
gözyaşım,
kemik yaşımın çok üstünde!..
ben diyeyim günün on altı saati endişe taşıyorum,
sen de yirmi!..
beni anlıyorsun,
beni anlıyorsun değil mi?..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder