31 Mart 2017 Cuma

UYAR BENİ

sular kesildi,
sigortalar attı...
sanırım,
yine kırıldı Kuzey Anadolu Fay Hattı...
bir sallandım ki,
hiç deme!..
hayalin gözümün önüne geldi,
duvarlar üstüme...
ayakkabımdaki toka koptu kaçarken,
gömleğimdeki düğme...
içimdeki çocuğu,
karnımı tekmelerken gördüm...
laf aramızda,
hiç sevinmedim gördüğüme!..
dişlerim kan içinde şu an,
dudaklarım lime lime...
başıma bir ağrı saplandı sarsıntı sırasında,
radyodan bir parça düştü dilime...
("depremler oluyor beynimde,
içimde intihar korkusu var"...)
son ses dinliyorum,
konuşmadan tek kelime...
pimi çekilmiş bir bombayım şimdi,
azgın sulardaki fırtınayım...
sevgilim,
cancağızım!..
bir dahakine,
hayalin gözümün önüne gelirse uyar beni,
uyar ki koltuğuma daha sıkı tutunayım!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder