1 Mart 2017 Çarşamba

GÜNEŞLİ ŞİİR

güneşli bir şiir yazmak istedim,
bahara dair...
tomurcuk olsun patlasın dedim bütün anılarım,
çiçek döksün koksun bir bir...
koluma girsin,
beni çocukluğuma götürsün....
soğan koklatsın,
beni kendime getirsin...
göz çukurlarıma tohum serpsin,
yanaklarımdaki tümsekte fidan bitirsin...
söğüt dalından düdük kavlatsın bana,
kengerden sakız yaptırsın...
tahta ata bindirsin mesela,
tel araba sürdürsün...
eriğe daldırtsın,
ağaca çıkartsın...
harıkta çimdirsin,
leğende yıkatsın...
bilye toplatsın,
yedi tuğla devirtsin...
develeme döndürtsün,
çember çevirtsin...
çiçekli bahçemizde gezmekten bahsetsin istedim,
çiçeksizinde tozmaktan...
hiçbir düşüncemin hali vakti yerinde değildi,
hiçbir mısramın belden aşağısı tutmuyordu,
vazgeçtim yazmaktan...



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder