21 Mayıs 2017 Pazar

BUGÜN PAZAR

dışım pazar,
içim pazartesi...
bir yanım tutturmuş pikniğe gidelim diyor,
bir yanım illa bileklerini kesmek istiyor...
kafamın içi,
ana baba günü...
bütün anaların ellerinde terlik var,
bütün babaların ayaklarına bağ oluyorum...
bugün pazar.
evde sıkılırım mutfak robotuyla,
pazar yerlerinde tezgahlarda dağılırım tahminim...
bugün pazar,
yine erken uyandığıma pişmanım...
üstümde bir kırgınlık var,
altımda eşofmanım...
sigara da var,
çay da var...
ama avutmuyor hiçbiri,
bilmen de fayda var!..
bugün pazar.
ne bir pazarcı sesi,
ne sokakta kimse var...
bütün seyyarların yerine ben bağırmak istiyorum bugün,
bütün çocukların yerine ben cam kırmak istiyorum...
istiyorum istemesine de,
bugün KPSS var!..
bugün pazar.
dışımda güneş tamir eder,
içimde hava bozar...
biliyorum ne çabuk geçmeyecek,
biliyorum bugün uzadıkça uzar!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder