30 Nisan 2018 Pazartesi

SEN GİT SEVGİLİM!

sen git sevgilim,
ben kendime iyi bakarım!..
ne üstümden yorganı atarım geceleyin,
ne damlayan musluktan korkarım!..
yardım almadan yatakta yürüyebilirim ben,
merdiven kullanmadan gözlerimi tavana asabilirim!..
yüreğimi kaldırabilirim bir başıma,
camı çerçeveyi indirebilirim!..
yanağındaki alın da senle gelsin,
saçındaki simin de!..
hıçkırığa boğulabilirim ben akşam sularında,
hüzne gömülebilirim kiraz mevsiminde...
varsın yelkenlerim suya insin günaha karşı,
varsın asi gönlüm ram olsun!..
en fazla üç beş sara nöbeti tutarım geceleri,
bilemedin günaşırı bir albastı...
varsın köpekler kıs kıs gülsün halime,
varsın uyku haram olsun!..
sen git dedim sevgilim,
ben kendime çok iyi bakarım!..
gömlek değiştiririm gerekirse,
deri atarım...
etle sütle beslenirim söz,
öfkemi diri tutarım!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder