2 Mayıs 2020 Cumartesi

BİR SEPET UMUT

sevgilim,
zor bir dönemden geçiyorum!..
bak saat kaç olmuş,
daha ağzıma bir lokma koymuş değilim,
yanılmıyorsam onuncu sigaramı içiyorum!..
akşama kadar endişe taşıyorum,
dinlenmeye fırsatım yok!..
yıkıldı kat kat hayallerim,
yeni kat çıkmaya ruhsatım yok!..
bıraktım keşkeleri,
bıraktım acabaları...
hiçbir şekilde işe yaramıyor,
hiçbir şekil ikna çabaları!..
bu mektubu da,
zor şartlar altında,
çok düşündüm de öyle yazdım!..
zor şartlar,
üstüme devrilecek diye,
bitirene kadar öleyazdım!..
yaşam kaynaklarım tükendi,
umudum yitmek üzere,
inancım kıt!..
sizin kapıya geleyim de,
anan baban hayrına,
bana balkondan bir sepet umut sarkıt!..
evde sepet yoksa,
bir kucak dolusu sevgi de olur,
ben onla da yetinirim!..
beni sen çağırmışsın gibi yap ama,
ben sizinkilerin yanında utanırım!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder