27 Mayıs 2020 Çarşamba

ÇORABI KAÇMIŞ KADIN

ellerim boş kaldı da,
gözlerim doldu bu akşam!..
el kremim tamam da,
göz damlam kaldı bu akşam!..
kalbim gürültüye kırıldı yine,
gözyaşlarım usul usul aktılar!..
dinlediğim şarkılar,
teselli etmek şöyle dursun...
beni evden alıp,
uzak bir şehre bıraktılar!..
başımı bir yerlere çarpıyorum hep,
başımı ne yana çevirsem!..
bilemedim şimdi,
uzamış tırnaklarımı mı yesem sıkıntıdan,
cam masayı mı devirsem?..
canı çıkmış biri için,
yıldız doğsa,
ay çıksa ne yazar bu akşam?..
sevgilim,
sevgilim sen söyle,
haksız mıyım yoksam?..
seni anlıyorum,
seni anlıyorum evet de!..
sen ki,
çorabı kaçmış bir kadınsın,
gittiği her davette!..
ki bilirsin,
çorabı kaçmış her kadın,
bir parça hüzünlüdür...
kahretmek için davetliler arasındadır,
küfretmek için gün boyu izinlidir!..
tut ki,
keyfim kaçtı benim de!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder