27 Mayıs 2020 Çarşamba

YÜZÜMÜ ASTIM

elmacık kemiklerimin yaşını büyütüp,
yüzümü astım az önce!..
yasal prosedürler çerçevesindeydi her şey,
dini vecibelere uygundu fikrimce!..
son sözü yüzümdeki çiller söyledi,
ruhumu dar ağacı olarak kullandım!..
minyon yüzüme gitmese de beyaz kefen,
kırlaşmış sakallarım için güzel bir kombin oluşturdum!..
anılarım işaret verdi,
kalbim sandalyesini devirdi!..
aydede namazını kıldırdı yüzümün,
kutup yıldızı yönünü kıbleye çevirdi!..
göz bebeklerimin,
gözleri önünde oldu her şey,
göz bebeklerim ömür boyu bu travmayı atlatamazlar!..
gözaltına alınan,
çok sayıda morluk var,
dünyanın bütün fondötenleri bir araya gelse çıkartamazlar!..
yüzümü astım diyorum,
hiçbir tarih beni affetmeyecek!..
yüzümü astım diyorum,
hiçbir tarif annemin acısını hafifletmeyecek!..


Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder