23 Temmuz 2021 Cuma

ARKAMDA DEVRİYELER

neyin var,
anlat diyorsun...
şimdi,
beni nasıl anlatsın,
teşbihler tevriyeler?..
başımda bela var işte,
arkamda devriyeler!..
olayların arasında kalmışım,
üzerime cinayetler yığılmış...
kurt kuş beni arar,
eşkalim tüm hayvanlara dağıtılmış!..
soğuğa gelemem biliyorlar,
beni güneşte arıyorlar...
fırtınayla önümü kesip,
sisle etrafımı sarıyorlar!..
neyin var,
anlat diyorsun...
yorganım kısa geliyor,
yastığım sert...
içimde sıkıntı var işte,
etrafımda namert!..
angajman kurallarını alt üst etti,
kime sınırlarımı açtıysam...
tam da kucağında buldum kendimi,
kimden can havliyle kaçtıysam!..
gün geçmiyor ki,
içimdeki çocuk yeni bir travma yaşamasın...
gözlerim nasıl dolmasın şimdi,
gözyaşlarım nasıl boşalmasın?..
artık,
hiçbir teminat mektubu,
insanlara olan güvenimi teminat altına alamaz...
bir köşeye çekildim o yüzden,
bir köşe ki yedi yalancı bir araya gelse beni bulamaz!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder