29 Temmuz 2021 Perşembe

SENİ SEVDİĞİM GÜN

seni sevdiğim gün fark etmiştim,
evimizin ne güzel bir yerde olduğunu...
mavinin ne güzel bir renk olduğunu mesela,
yağmurun ne güzel yağdığını,
annemin ne güzel güldüğünü...
Zeki Müren'in ne güzel söylediğini,
Ümit Yaşar'ın ne güzel yazdığını...
kanepemizin ne güzel desenlerini sonra,
kedimizin ne güzel gözlerini!..
seni sevdiğim gün fark etmiştim,
ne kadar çirkin olduğumu...
yüzümdeki çillerin ne kadar fazla olduğunu mesela,
sivilcelerimin ne kadar iğrenç durduğunu...
burnumdaki eğriliği fark etmiştim üzülerek,
kepçe kulaklarımı,
büyüyen göbeğimi...
Erol Taş'ı sonra,
Kenan Evren'i,
Ceyar'ı...
komşunun kızı ne çirkin aman Allah'ım,
kahveci ne kaba bir adam,
Parliament ne pahalı!..
seni sevdiğim gün fark etmiştim,
sen çok şiirsin,
ben az şair!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder