18 Temmuz 2021 Pazar

SOKAKTAKİ SERSERİ

sokaktayım,
dolaşıyorum aylak aylak...
ne yapacağımı bilmiyorum,
kafam yine allak bullak!..
öyle bir başıma,
öyle serseri serseri...
elimde sigara,
cebimde bayram şekeri...
üstümde,
yalnızlığın yalın hali...
aklımda,
sana rastlama ihtimali...
belli mi olur,
kuş gider taşa değer,
rastlaşırız belki...
hesabım tutarsa eğer,
sana topladığım şekerlerden veririm...
tatlı yer,
tatlı konuşuruz!..
sonra,
ben sana sigara tutarım,
sen bana naneli sakız...
haberler sende olur her zamanki gibi,
hep aynı şeyler bende...
sen arka arkaya gördüklerini anlatırsın,
ben arka arkaya sigara yakarım...
seninki modern bir iletişim şekli olur,
benimki bir çeşit dumanla haberleşme... 
belki ben seni herkesin içinde öpmek isterim,
belki sen beni kendi içinde öldürürsün...
belki de sen beni herkesin içinde öpmek istersin,
belki de ben seni herkesin dışında tutarım...
herkese mermi amiyane tabirle,
sana papatya!..
aleyküm selam Mehmet abi,
her zamanki gibi işte,
ne olsun?..

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder