17 Temmuz 2022 Pazar

ANLIK AĞLAŞIM

bugün,
bir an gözlerimi kapatıp seni düşündüm!..
seni aldatmasın,
en küçük zaman birimi an'dır safsatası...
avam bulmacaların,
boktan uydurmasıdır o!..
başıma ağrılar girdi o bir anda,
kalp spazmı geçirdim,
taş düşürdüm!..
kesintisiz bir şekilde canımı okudu,
parasız yatılı hayalin!..
canım ki,
hep burslu olarak sıkılmış!..
içimdeki ateşi halıya düşürmüşüm telaştan,
annemi yangından zor kurtardım!..
param olsa inan,
seni düşünmeye adam tutardım!..
titreyip kendime geldiğimde,
arkadaş dedim içimdeki çocuğa,
arkadaş yad'ıma alçakları uğratma sakın!..
ben zaten,
içimdeki çocukla arkadaş gibiyim!..
bugün bir daha anladım ki,
ne yar olur senden,
ne yoldaş!..
çünkü,
gözlerin ne kadar Türkân Şoray'sa senin,
kalbin o kadar Erol Taş!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder