15 Temmuz 2022 Cuma

SEN BENDE AKIL MI BIRAKTIN?

senle ne zaman göz göze gelsek,
hızla çarpar yüreğim,
iman tahtam pert olur!..
güzel olmak suç değil Türk Ceza Kanunu'na göre,
sekizde sekiz benim hatam,
asıl bana bu dert olur!..
iman tahtam pert olduğu için mi bilmiyorum,
güzel günlere olan inancım da kalmadı!..
ne anadilim yeter hüznümü anlatmaya,
ne yabancı lisanım!..
biliyorsun,
normal şartlarda çok inançlı bir insanım!..
Atatürk Çiçeği'm açtı diye mutlu olamadım mesela,
maaşıma zam geldi diye sevinemedim!..
domates inmiş,
üzüm çıkmış kimin umurunda?..
kalbim yamalı bohça,
ruhumda bol sıfırlı hasar kaydı!..
bir tek umudumu yitirsem,
yine kolaydı!..
aklımı yitirdim ben,
aklımı!..
mesela,
birisi telefon numaramı istese...
hiç bozuntuya vermeden,
numaranı söyle seni çaldırayım diyorum da...
bir gün birisi,
annemin kızlık soyadının 2. ve 4. harfini sorsa çuvallarım!..
boyum 1 kaç,
yükselenim ne?..
ben nereden bileyim sevgilim,
sen bende akıl mı bıraktın?
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder