25 Temmuz 2017 Salı

O'N SULARI

her akşam,
O'n sularında hayallere dalarım ben...
su bulanık,
su soğuk,
su derin...
ayağım bir yılana takılır,
umutsuzluğa düşerim...
kollarıma bir kramp girer,
hıçkırığa boğulurum...
O'n sularında,
O'nlarca fırtına,
O'nlarca korsan,
O'nlarca çıyan...
çırpınırım,
bağırırım,
el ederim...
martılara O'nlarca simit atan eller,
bana bir can simidi atmaz...
bir şiirin başında bulurum kendimi,
bir ölümün kıyısında...
O'n birde zor bir yola çıkarım sonra,
O'n ikide kendimden geçerim...
bir başıma ayılamam,
bir baş soğan koklatır anam...
diyorum bundan böyle,
O'n ikiden sonra,
O'nun resmini hiç öpmesem mi ne,
O saatte çok pis soğan kokuyorum?..
sigaralı üstüm,
soğanlı ağzım...
sonra benden iyice uzaklaşır falan,
neme lazım!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder