6 Temmuz 2017 Perşembe

TAMAM SUSTUM!

yok ya
ne değişmesi!
beden ölçülerimde biraz nicel azalma var,
ses kalitemde biraz nitel düşüş...
yüzümdeki sarılığı biraz fazla abartmışım,
terzinin eli biraz fazla bollaşmış...
kemer aynı kemer,
birkaç delik fazla açmışım...
yok ya
ne değişmesi!
biraz saçlarım dökülmüş,
biraz da sakallarımın ağarması var...
elimdeki poşetlerde ünlü markaların değil de
Sağlık Bakanlığının arması var...
hepsi hepsi o işte,
hepsi hepsi o!
yok ya
ne değişmesi!
yine kahve,
yine sigara,
yine şiir...
aynı ev,
aynı iş,
aynı şehir...
hâlen denizi olan bir yere taşınacağım,
hâlen kitap çıkaracağım...
hâlen Fenerbahçe yazarken F’yi büyük yazıyorum...
hâlen Ahmet Kaya dinliyorum,
hâlen kirada oturuyorum,
hâlen seni seviyorum!
hâlen bir kepçe çalışmasına denk gelsem
durup seyrediyorum.
hâlen yapım eklerine GÖZ+LÜK+ÇÜ örneğini veriyorum.
az bulunan şeyler kıymetlidir,
kör at az bulunur,
o hâlde kör at kıymetlidir...
neyse ya
konuştukça saçmalıyorum...
neyse ya
hâlen seni sevdiğimi söylemiştim değil mi?
tamam tamam,
sustum,
TIP!

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder