27 Mayıs 2018 Pazar

FİLM ŞERİDİ

bazen,
hayatım bir film şeridi gibi geçiyor gözlerimin önünden...
bazen bir otobüs arkasından geçiyor bu şerit,
bazen bir okul önünden...
bazen bir arı kovanından,
bazen bir ayı ininden...
bazı sahnelerde başroldeyim ben,
bazı sahnelerde üçüncü kişiyim...
bazı bir sözde tatlıyım ben,
bazı bir yüzde ekşiyim...
uzun metrajlı bir sevgili buluşması izliyorum,
kısa süreli bir iş görüşmesi...
metne sadık kaldığım yerlerde,
hep bir kesinti görüyorum...
spontan diyaloglarımda,
hep bir dil sürçmesi...
neden sonra bilmiyorum,
kalkıp kareli gömleğimi giyiyorum...
şarkılar ışık tutuyor aklıma gelenlere,
hüzün sinema bileti satan bir gişe oluyor...
yarım ay filme gülmekten iki kat oluyor,
yuvarlak dünya zevkten dört köşe oluyor!..
bir elimde kağıt mendil,
bir elimde kalem sigara...
bazı yerlerinde gülüyorum filmin,
bazı yerlerinde ağlıyorum...
film bir gürültüyle kopuyor sonlara doğru,
ben sessizce dağılıyorum...


Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder