9 Mayıs 2018 Çarşamba

KENDİ HALİNDE BİR SOLUCAN

bu aralar,
hiç kimseyle konuşmak istemiyor canım!..
bazı münzevi bir derviş kılığına giriyorum bu yüzden,
bazı da kendi halinde bir solucanım!..
sokağa çıkamıyorum bir tanıdığa denk gelirim diye,
çarşıya inemiyorum!..
hiç kimse hoş gelmiyor bana açık konuşayım,
hiç kimseyi gördüğüme sevinemiyorum!..
sabah akşam kafa dengi çiçekler topluyorum etrafıma,
müsavi karıncalardan vaazlar dinliyorum fırsat buldukça...
güneşten gelen zararlı ışıkları insanlara tercih ediyorum mütemadiyen,
yağmur yağınca koşup kitaplara sığınıyorum!..
tatlı limon fikri bana saçma geliyor şimdilerde,
Tanrısal tesellilerle avunamıyorum!..
politik fikirlerim saldırıya açık bir durumda,
hiçbir fikri savunamıyorum!..
somurttuğum çok oluyor da inan,
gülümsediğim çok az!..
hani diyor ya o çok sevdiğim şair:
kirvem,
hallarımı aynı böyle yaz!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder