14 Mayıs 2018 Pazartesi

SEVGİLİ GÜNLÜK

sevgili günlük,
düne aynen katılıyorum desem kızmazsın değil mi?..
hep aynı koşturmalar işte,
hep aynı telaşeler!..
tamam tamam kızma,
yazıyorum farklı bir şeyler!..
sevgili günlük!
bugün,
boyun tutulmasıyla uyandım başağrısının yerine...
çoraplarımı kanepenin altında değil de,
televizyon sehpasının üstünde buldum...
şehriyeli pilav yerine,
sebzeli pilav yedim...
çayı büyük bardakta içtim,
kahvede okey yerine batak oynadım...
kaçak sigara sarıp içtim,
yeni küfürler öğrendim eski adamlardan!..
kırmızı ışıkta geçtim karşıdan karşıya,
yürüyüş yapan şişman kadınlara az yiyin az dedim içimden!..
fırından pide yerine,
kermesten yufka ekmek aldım bu sefer...
Ahmet Kaya'nın şarkılarını başkalarının ağzından dinledim değişiklik olsun diye,
kemerime bir delik daha açtım çekmecemdeki paslı çiviyle...
Hacı Amca'dan,
5 liralık Papaz Eriği alıp eve getirdim mesela...
kimin eriği kimin cebinde,
anlamadım gitti!..
neyse,
bugün de onu çok özlediğimi söylemiş miydim?..
yıkılsın Amerika o zaman,
kahrolsun İsrail!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder