5 Mayıs 2018 Cumartesi

TERS ADAM

ben ters bir adamım sevgilim,
beni düz mantıkla yargılama!..
çorabımın arasında bir paket hüzün bulundururum her daim,
arka cebimde bir parça serserilik...
az biraz küfürbazdırım,
çok biraz da kavgacı...
ben tez bozulurum sevgilim,
beni fazla kurcalama!..
ters adamın,
fikirleri de ters olur haliyle...
her an bir olay çıkarabilirim ben,
her an dövüşebilirim ahaliyle...
mavi bir düşün peşinden dolanır dururum,
tipi demem sis demem...
Karun Hazinesi'ne dönüp bakmam bile,
Süleyman Tahtı kalsın istemem!..
ben isterim ki,
küçük balık büyük balığı yesindi...
ben isterim ki,
sapan kurşunu geçsindi...
ben isterim ki,
kuşlar bugün de filleri yensindi...
ben isterim ki,
müslüman mahallesinde de salyangoz satılabilsindi...
ben isterim ki,
ateşle barut uzun süre bir arada durabilsindi...
ben isterim ki,
manda buğday tarlasına yuva yapabilsindi mesela...
ben isterim ki,
karganın yavrusu da şahin olabilsindi...
dedim ya,
ben ters bir adamım sevgilim...
doğum tarihimde de bir yanlışlık var zati,
Adem'den önce dünyaya gelmiş olabilirim...
sıra beklemeyi hiç sevmem söyleyeyim bizatihi,
vademden önce ölmüş olabilirim!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder