19 Mayıs 2018 Cumartesi

YÜREĞİM KABARMIŞ

kiraz çıkmış,
dut olmuş...
yarın öbür gün okullar da kapanır,
yarın öbür gün kayısı fuarı da açılır...
insan böyle bir günde,
aklına kötü şeyler mi getirirmiş?..
denizi getirir elbet,
güneşi getirir,
aşkı getirir!..
oysa,
ben aklıma hep kötü şeyler getiriyorum!..
sanki biri beni hırsla kendine çekmiş de,
hayatla olan bütün bağlarımı koparmış!..
doktora sorsan depresyon falan der bu duruma,
falcıya sorsan yüreğim kabarmış!..
acabadan başkalaşmış iri iri taşlar,
gelmiş oturmuşlar ağzımın ta orta yerine!..
vücudum mu üretiyor bunları,
dün gece yediğim pirinç pilavıyla mı geldiler anlamadım?..
bir acaba azı dişine vuruyor durmadan,
bir acaba ön dişe!..
boşuna dememiş Şirazlı Sadi:
insan,
bir damla kan,
bin endişe...



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder