17 Şubat 2020 Pazartesi

ELLERİNİ GETİR SEVGİLİM!

zaman geçti,
zamanla geçmedi,
zamanla geçer dediğin ne varsa...
şimdi,
bir dağ eteğini toplayıp,
bir başka dağa varsa...
inan,
hiç kimse şaşırmaz da...
ardından yemin ister ama,
güldüğümü kim duyarsa!..
zaman hiçbir şeyin ilacı değilmiş,
ben bizzat test ettim...
zaman karpuzu büyütür doğrudur,
ben insanı kast ettim!..
alnımdaki kırışıklıklar yüzünden,
alnımdaki yazılar iç içe geçmiş bak!..
çocuk yaşta dert sahibi oldum,
genç yaşta kocadım!..
bugüne kadar,
hiçbir mektubum adresine ulaşmadı mesela...
oysa ben,
bu zaman zarfında kaç pul harcadım!..
hadi,
kısılan sesimi kendi kendime konuşmalarımla,
kasılan dizlerimi anasonla...
parmaklarımdaki sarılığı tütünle,
titreyen ellerimi parkinsonla...
ya uykulu gündüzlerimi,
ya uykusuz gecelerimi neyle açıklayacağım?..
yok,
yok bu böyle olmayacak...
ellerini getir sevgilim,
kendimi bıçaklayacağım!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder